woensdag, januari 29, 2020

Marketing

Home Zakelijk Marketing
Offline promotie

Online vs offline promotie: voor welke variant moet ik kiezen?

Wanneer je een marketingcampagne op wilt zetten en je bedrijf wilt promoten is het lastig om te bedenken wat je precies moet doen. De...

4 redenen waarom jij moet inzetten op belevenismarketing

Belevenismarketing zorgt ervoor dat producten of diensten tot de verbeelding van consumenten spreken. Belevenismarketing focust op de emotionele behoeftes en het betrekt de consument bij...

4 tips bij content marketing voor advocaten

Al sinds 1999 mogen ook advocaten reclame maken. De deontologie legt dan wel een aantal beperkingen op, maar zelfs daarmee rekening houdende lijkt het...

4 (online) marketing tips voor de horeca

De horecasector heeft het al langer moeilijk en veel zaken houden met moeite het hoofd boven water. Maar als je hen vervolgens vraagt...

4 tips die van Instagram marketing een succes maken

Steeds meer ondernemers gebruiken Instagram zakelijk. Eigenlijk hoeft dat niet eens te verbazen, want terwijl socialemediakanalen als Facebook het in onze contreien steeds moeilijker...

Zo verhoog je de effectiviteit van pushberichten marketing

Pushberichten marketing behoort tot één van de nieuwe nog niet volledig ontgonnen domeinen binnen de marketingwereld. Pushberichten marketing is een krachtig instrument omdat het...

7 tips om de bouncerate van jouw website te verlagen

Het bouncepercentage verlagen: volgens sommigen moet het een van de spannendste uitdagingen van een website zijn, voor anderen lijkt het wel een onoverwinnelijk euvel....

Gepersonaliseerde marketing: werkt het echt?

Data driven marketing en gepersonaliseerde marketing worden steeds vaker in één adem genoemd. En dat heeft natuurlijk alles te maken met het feit dat...

4 tips voor de opening van jouw nieuwe winkel

Met toeters en bellen openen winkels graag de deuren. Vooral in grote steden is dat steeds vaker het geval. Onlogisch is dat natuurlijk niet,...

Parentfriendly marketing: tijd om jouw marketingbeleid te herzien?

In haar boek #parentfriendly marketing heeft auteur I. Renders het over de doelgroep die iedereen links laat liggen: ouders die ook meer zijn dan...

Onze bloggers

0 POSTS0 REACTIES
15 POSTS0 REACTIES
11 POSTS0 REACTIES
0 POSTS0 REACTIES
34 POSTS0 REACTIES
42 POSTS0 REACTIES